Csapatunk

Barbi

Barbi

medior ppc specialist
Selector Digitális Marketing Ügynökség
#creativity #running #dogs #neverstop

Szeretem a PPC változatos világát, a sokrétűségét és folyamatos fejlődési lehetőséget, amit ez a szakma nyújt. Amikor marketinggel kezdtem el foglalkozni, már rögtön az online marketing világába csöppentem bele, és azóta is ez áll hozzám a legközelebb.

Az ember annyiféle, ahány szerepben kipróbálja magát.

De amikor nem a hirdetéseken agyalok, vagy a legújabb PPC trendeket bújom, akkor tuti, hogy nem a gép előtt találsz meg! Olyankor szó szerint összefuthatsz velem a szabadban, mivel nagyon szeretek futni, vagy a kutyámmal sétálni szabadidőmben. Emellett a gasztronómia is nagyon közel áll hozzám, szívesen készítek el vagy kóstolok meg bármilyen ételkülönlegességet. De nem csak magamat töltöm fel, a szaunában is találkozhatsz velem, ha elég bevállalós vagy egy pörgős szaunaprogramhoz. 😉

Blog

Barbi

bejegyzései

PPC kampánykezelés

Last minute Black Friday PPC kisokos

Hamarosan eljön az idei Black Friday szezon, amikor a hirdetők és a vásárlók egyszerre készülnek az év legnagyobb online vásárlási rohamára. A PPC kampányok ilyenkor különösen nagy szerepet kapnak, a megfelelő beállításokkal, kreatívokkal és ajánlatokkal akár pár nap alatt is látványos eredményeket lehet elérni. DE! Ha eddig halogattad a kampánytervezést, most jól figyelj, mert hoztunk neked néhány tippet és trükköt, hogy az utolsó pillanatban is hatékony „last minute” PPC kampányokat tudj beállítani, amik valóban hoznak konverziót, nem csak kattintásokat.

Barbi
2025-11-15
PPC kampánykezelés

Próbára tettük a Google új AI Max funkcióját – így teljesített

A Google új AI Max funkciója lehetőséget ad arra, hogy mesterséges intelligencia segítségével finomhangold a hirdetéseidet. De vajon tényleg ennyire okos? Saját kampányokon teszteltük, hogy kiderüljön, hogyan teljesít a valóságban, és milyen hatással van a költségekre, a konverziókra és a kampánykezelésre.

Barbi
2025-11-15