Csapatunk

Tamás

Tamás

ügyvezető, tulajdonos
Selector Digitális Marketing Ügynökség
#marketing #creation #businessdev #credentials

Már a 2000-es éves elején úgy gondoltam, hogy inkább az internettel és az online marketinggel kellene foglalkoznom, de üzlettársaimmal akkor egy piackutató céget alapítottunk, amely több mint egy évtizeden keresztül izgalmas kihívásokkal töltött el. 2013-ban a Kürt Akadémia mobil üzleti és online kommunikációs képzései végleg meggyőztek arról, hogy digitális marketinggel szeretnék a jövőben foglalkozni. A Selector első Ügyfelei is a Kürt Akadémia hallgatói közül kerültek ki, azonban a megbízásokat egy idő után már nem tudtam egyedül kezelni, így 2016-ban, a Google Agency Acceleration program elvégzését követően, indult a csapatépítés.

Adjunk bele mindent vagy neki se álljunk!

A Selector Ügyfeleinek túlnyomó többsége ajánlás útján talált ránk. Számomra a legnagyobb elismerés, amikor egyik elégedett Ügyfelünk mesél barátainak, üzlettársainak, befektetőinek is arról, mennyire szeret velünk együtt dolgozni. Jó érzéssel tölt el, amikor látom, hogy startup-ok velünk együtt nőnek fel vagy lépnek ki a nemzetközi piacra, ilyenkor Ügyfelünk sikere egy kicsit a mi sikerünk is.

Blog

Tamás

bejegyzései

Ügynökség

Hogyan válassz online marketing ügynökséget?

Tippeket és tanácsokat adunk, nem is egyet, hanem kapásból nyolcat, amelyek segítségedre lesznek a megfelelő marketing ügynökség kiválasztásában, avagy mit is jelent a 8K modell és hogyan alkalmazd a gyakorlatban.

Tamás
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben

A Google rangsorolási tényezők azok a jellemzők, amelyek alapján a keresőmotor meghatározza, hogy mely weboldalak jelenjenek meg a találatok élén egy adott keresésre. A Google több ezer ilyen tényezőt használ, melyeknek a pontos súlyozása szigorúan titkos. Éppen ezért nagyon fontos, hogy melyekre helyezzük a főbb hangsúlyt, ha honlapunkat szeretnénk előrébb juttatni a találati listán.

Tamás
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

A visszamutató linkek szerepe a keresőoptimalizálásban

A linkek szerepe továbbra is megkerülhetetlen a keresőoptimalizálásban, azonban nem mindegy, hogy weboldalunkra milyen más források hivatkoznak. Honlapunk elismertségét, tekintélyét csak jó minőségű linkekkel növelhetjük, tömegesen vásárolt vagy automatizált hivatkozások létrehozásával még kárt is okozhatunk magunknak. Az értékes backlinkek ráadásul tőlünk függetlenül is létrejöhetnek azáltal, ha olyan értékes tartalmat állítunk elő, amelyet mások is érdemesnek találnak arra, hogy hivatkozzanak rá.

Tamás
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

Mivel foglalkozik egy SEO ügynökség?

Egy SEO ügynökség elsősorban keresőoptimalizálással, azaz az online tartalmak keresőmotorok számára történő optimalizálásával foglalkozik annak érdekében, hogy a weboldalak, blogok vagy webáruházak jobb pozíciókat érjenek el a keresők találati listáján. Ez Magyarországon gyakorlatilag Google felületét jelenti melynek részesedése 97 százalékos.

Tamás
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

Minden, amit a Google büntetésekről tudni érdemes

Hogyan minimalizálhatod annak kockázatát, hogy honlapodat hátrányosan érintse egy Google frissítés, ha pedig büntetést kaptál, mit tehetsz ellene és hogyan hozhatod leggyorsabban helyre? A bajt megelőzni általában egyszerűbb, ez alól ez a terület sem képez kivételt.

Tamás
2023-12-22
Ügynökség

Viszlát KATA! Merre tovább, marketing ügynökségek?

Mi jelenthet a KATA távozása a marketing szakmából? Kik lesznek a legnagyobb vesztesek, és kik profitálhatnak a legtöbbet az új helyzetből? Hogyan hat majd az új adózási környezet a marketing ügynökségek piacára, szolgáltatásaira és árképzésére? Ha Téged is foglalkoztatnak ezek a kérdések, tarts velünk!

Tamás
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Mit hozhat az idei év a PPC területén?

Mind az ügyfeleinktől, mind a szakmában elhangzó kérdés minden egyes új év kezdetén (vagy egy adott év végén), hogy milyen új trendek várhatók. Lássuk, hogy mi mit látunk, mit várunk 2021-re.

Tamás
2023-12-22