Webanalitika

Az AI használat egyre nagyobb térhódítása alapjaiban változtatja meg a felhasználói szokásokat. Legutóbbi cikkünkben az AI Max funkcióról írtunk nektek, most pedig az AI forgalom mérésébe mélyülünk el. Tudtad, hogy a mesterséges intelligenciát használó látogatók egészen más viselkedési mintát mutatnak mint a hagyományos keresőből érkezők? Mit tehetsz, hogy a SEO-eredményeid és a kampánydöntéseid ne torzuljanak? Olvasd el cikkünket és tudd meg, hogyan érhetsz el pontosabb adatelemzést az AI korában a jobb döntések érdekében.
PPC kampánykezelés

A Google új AI Max funkciója lehetőséget ad arra, hogy mesterséges intelligencia segítségével finomhangold a hirdetéseidet. De vajon tényleg ennyire okos? Saját kampányokon teszteltük, hogy kiderüljön, hogyan teljesít a valóságban, és milyen hatással van a költségekre, a konverziókra és a kampánykezelésre.
Tudástár

A pszichológia erejével hatékonyan növelheted a webshopod konverziós arányát. Ebben a cikkben olyan tudományosan bizonyított praktikákat mutatunk, amelyekkel vásárlásra ösztönözheted a látogatóidat - és azt is megmutatjuk, hogyan használhatod őket etikus módon, hogy ne csak eladásokat, hanem hosszútávon hűséges vásárlókat is nyerj.